17.07.2007

Kukartka na każdą okazję

O trendach we franczyzie pocztówkowej opowiada Patrycja Brzozowska, kierownik ds. rozwoju sieci franczyzowej Kukartka.

Czy są okresy, w których popyt na kartki jest większy? Jakie upominki cieszą się największym zainteresowaniem ze strony klientów?
W sklepach Kukartka sezon na kartki trwa praktycznie przez cały rok, ponieważ nasza oferta obejmuje zarówno okazyjne kartki imieninowe, urodzinowe, świąteczne jak i te dedykowane specjalnie dla bliskich, dziewczyny, chłopaka, przyjaciela... Oczywiście istnieją szczególne okresy, w których obserwujemy znaczne zwiększenie sprzedaży, jak np. Boże Narodzenie, Walentynki. Na te okazje wzbogacamy kolekcje i przygotowujemy dodatkowe serie kartek. Uzupełnieniem naszej oferty są serie wydawnicze i kolekcjonerskie oparte na licencjach światowych rozpoznawalnych i popularnych w Polsce marek: Debbi, Rachael Hale, Forever Friends, Anne Geddes, Sheepworld, Misiowa Kraina, a także własnych serii np.: You & Me. Produkty te cieszą się ogromnym zainteresowaniem naszych Klientów. Przykładem mogą być kalendarze Rachael Hale, które w 2006 roku zdobyły uznanie i zostały nagrodzone prestiżową nagrodą „Asem Empiku”.

Czy sieć w najbliższym okresie planuje jakieś promocje lub nowości?
W chwili obecnej w centrum naszego zainteresowania i prac jest akcja „Wesoła SZQŁKA”, w której prezentujemy najnowsze kolekcje szkolne m.in. serii Sheepworld i Rachael Hale, czyli nietuzinkowe i wesołe akcesoria szkolne i artykuły papiernicze. Do tego dochodzą zeszyty, ołówki, długopisy, notatniki, segregatory, linijki… Dodatkowo w wybranych punktach w całej Polsce trwają okazjonalne, wakacyjne akcje promocyjne. Dzieję się zatem bardzo dużo.


rozmawiał (mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0