23.07.2007

Divicom coraz większy

Elbląg, Grudziądz, Choszczno, Płock – w tych miejscowościach powstały nowe placówki sieci Divicom.

Od czerwca 2007 roku do sieci sklepów komputerowo-multimedialnych Divicom przyłączyło się kolejnych 12 partnerów. Tym samym w Polsce działają już 62 sklepy partnerskie tej marki. Firma posiada również jeden sklep własny.

W Polsce działają już 62 sklepy partnerskie Divicom. Firma posiada również jeden sklep własny.

Placówki sieci powstają w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców (optymalnie 30–100 tys. mieszkańców, jedna jednostka na 30 tys. mieszkańców). Potencjalny partner sieci Divicom powinien dysponować kwotą 45 tys. zł na pierwsze zatowarowanie, pokrywa również koszty zakupu komputera i kasy fiskalnej oraz dostosowania lokalu do standardu sieci. Wnosi także jednorazową opłatę wstępną w wysokości 8 tys. zł. W trakcie współpracy odprowadza do centrali miesięczną opłatę rzędu 2 proc. od sprzedaży usług oraz towarów niestandardowych. W zamian sieć oferuje umeblowanie, wizualizację zewnętrzną oraz wsparcie marketingowe.
(aw)