27.08.2007

LPP stawia na rynki zagraniczne

15 sklepów w Rosji i na Ukrainie, a także ekspansja w Rumunii i Bułgarii. To plany rozwoju sieci sprzedaży giełdowej spółki LPP.

Firma, która jest właścicielem marek Reserved i Cropp, zamierza aktywniej działać na rynkach wschodnich. Na Ukrainie i w Rosji chce mieć 30 sklepów, a połowę z tej liczby chce otworzyć do końca bieżącego roku. Później obie marki LPP mają pojawić się w Bułgarii i Rumunii. Obecnie spółka ma 279 punktów w Polsce, Rosji, Czechach, na Węgrzech, Ukrainie oraz w krajach bałtyckich.

Jeden ze sklepów sieci Cropp

Firma w pierwszym półroczu zanotowała przychody w wysokości 563 mln zł i zarobiła 50 mln zł.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz