13.09.2007

Luksus we franczyzie

W Polsce dostępne są już ubiory luksusowej francuskiej marki Cacharel. Firma tworzy sieć salonów na świecie m.in poprzez franczyzę i niewykluczone, że sięgnie po tę formę rozwoju także nad Wisłą.

Francuską markę, która powstała w latach 50. i w ofercie ma luksusowe stroje dla mężczyzn, kobiet i dzieci, sprowadziła do Polski firma DCG będąca częścią grupy kapitałowej W. Kruk. Pierwszy sklep pod szyldem Cacharel otwarty został kilka dni temu w warszawskim centrum handlowym Klif.

- W planach mamy uruchomienie kolejnych sklepów w największych miastach w Polsce – informuje Kinga Miller, dyrektor marketingu firmy DCG. - W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy otworzyć 11 salonów.

Na razie sieć salonów rozwijana będzie samodzielnie przez DCG, ale firma nie wyklucza że w przyszłości nowe sklepy powstawać będą na zasadach franczyzy.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz