PAF rozwija usługi dla klientów internetowych

Usługa paczka pobraniowa skierowana jest głównie do osób prowadzących sklepy internetowe i ich klientów.
Czwartek
27.09.2007
Nowa usługa PAF, paczka pobraniowa z gwarancją zawartości, zwiększa bezpieczeństwo zakupów w sieci. Klient sklepów internetowych wie za co płaci, a sprzedający otrzymuje pieniądze w ciągu jednej doby.
 

Obecnie prym w obsłudze zakupów w internecie wiedzie Poczta Polska. Realizacja przesyłek trwa zazwyczaj długo, co jednocześnie wydłuża termin zapłaty za zakupiony towar. PAF Operator Pocztowy wyszedł naprzeciw klientom internetowym i oferuje tzw. przesyłkę pobraniową. Usługa korzystna jest zarówno dla nadawcy przesyłki ponieważ otrzymuje pieniądze w ciągu 1 doby, jak również dla odbiorcy, który ma gwarancję zawartości paczki. Transakcja odbywa się za pośrednictwem PAFu. Adresat przesyłki płaci należność za paczkę prywatnemu operatorowi, który następnie przekazuje pieniądze nadawcy. Zanim jednak proces zakupu zostanie sfinalizowany adresat przesyłki musi potwierdzić, że jej zawartość spełnia jego oczekiwania. Pod tym warunkiem PAF przekazuje pieniądze nadawcy. Dodatkowym zabezpieczeniem jest kod identyfikacyjny, który musi być jednakowy dla obu stron transakcji. Dzięki temu PAF zawsze wypłaca należność właściwiej osobie.

Koszty usługi wynoszą od 6,99 zł do 9,99 zł. Cena uzależniona jest od wagi i objętości paczki. Wpłata za przesyłkę może zostać dokonana za pośrednictwem przekazu pocztowego w ciągu 24 godzin lub na konto odbiorcy w ciągu 48 godzin. Listonosz PAFu może również dostarczyć należność za przesyłkę bezpośrednio do klienta.

- Klient PAFu ma również możliwość śledzenia losu paczki zamówionej w internecie. Służy do tego system informatyczny, który ułatwia kontrolować korespondencję - mówi Marek Sadowski, członek zarządu sieci PAF Operator Pocztowy. – Nasi klienci otrzymują hasło i login do strony internetowej, gdzie są informacje o aktualnym etapie wędrówki ich przesyłek – dodaje Marek Sadowski.

Wartość sprzedaży w internecie ma osiągnąć do 2010 r. 16 miliardów złotych. Do tego czasu PAF zamierza pozyskać jak najwięcej klientów internetowych i mieć szeroki udział w ich obsłudze. Obecnie współpracuje z wydawnictwami, księgarniami i sklepami z akcesoriami informatycznymi.

PAF Operator Pocztowy posiada w całej Polsce ok. 273 placówek pocztowych.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

wirtualny adres

Hej, planuje zalozyc firme ale nie chcialabym jeszcze wynajmowac siedziby i wydawac na to gory pieniedzy, trafilam na takie rozwiazanie...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Gdzie kupić meble do warsztatu?

jak chodzi o meblach ogrodowych to ten producent na pewno przyda https://zumm.pl/

57 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Biznes dla wygodnych

Najlepsze Tabletki na Trądzik

13 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach

Szukam betatesterów do nowego programu do wypożyczalni samochodów . Doskonała okazja by poznać bezpłatnie program do prowadzenia wypożyczalni. szczegóły na xevoss eu

46 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Import używanych maszyn rolniczych z Niemiec

Jak sądzicie czy import używanych maszyn z Niemiec to możliwie zyskowny biznes? Ryzyko jest ograniczone, bo możemy sprowadzać praktycznie na zamówienie, a wg ogłoszeń...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Biznes dla wygodnych

moja strona internetowa - recenzjefarmaceuty.pl

13 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Biznes dla wygodnych

Wygodny to jak sprzedaż idzie, ja myślałem raczej zainwestować w punkty usługowe tego typu: Hardy Multiserwis

13 wypowiedzi
ostatnia 10.07.2018
Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach

Masz rację Mariuss ,Wulkanizacja Poznań, te dwa słowa ciężko pogodzić. Trzeba uważać na każdym kroku żeby urząd skarbowy nie przyczepił się do Ciebie. Mimo...

46 wypowiedzi
ostatnia 06.07.2018