Dobre Dla Domu w nowej szacie

Dzięki zastosowaniu wyrazistych kolorów nowe logo DDD jest teraz bardziej czytelne i spójne
Środa
01.08.2007
Franczyzowa sieć sklepów Dobre Dla Domu wprowadza nowy system wizualizacji sklepów. Pod nowym logo działa już pięć salonów DDD, do października nowa wizualizacja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.
 

Dzięki zastosowaniu wyrazistych kolorów nowe logo DDD jest teraz bardziej czytelne i spójne. Logotypowi towarzyszy też rozwinięcie: "Podłogi, ściany, drzwi", które utrwala informację o głównym asortymencie sklepów.

Nowa wizualizacja obejmuje zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną aranżację sklepów, stroje pracowników oraz wszystkie materiały marketingowe. Pod nowym logo działa już część sklepów m.in. w Koszalinie, Choszcznie, Goleniowie, Stargardzie Szczecińskim oraz nowo otwarty salon w Gnieźnie. Do października wszystkie sklepy sieci DDD będą funkcjonować w nowym systemie wizualizacji. Wszystkie kampanie reklamowe sieci prowadzone są już pod nowym logotypem. W nowej stylistyce utrzymana będzie również nowa strona internetowa, której premiera już w sierpniu.

Mimo dynamicznego rozwoju sieci sklepów franczyzowych znaleźliśmy czas i środki na kompleksową zmianę wizualizacji – wyjaśnia Piotr Matluch dyrektor handlowy DDD. – Cały koszt rebrandingu wzięliśmy na siebie – nasi franczyzobiorcy nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów.

Dobre Dla Domu jest franczyzową siecią specjalistycznych sklepów z podłogami, panelami i drzwiami. Obecnie liczy 15 sklepów w tym 14 franczyzowych. Inwestycja w sklep DDD wynosi ok. 100 tys. zł. Dwukrotnie więcej w placówkę franczyzobiorcy inwestuje centrala sieci oraz dostawcy.

(emka)
doradca we franczyzie