update to nowa marka w strukturze Ruchu
Wtorek
06.11.2007
Update to druga - po sieci kawiarni i coffee - marka, którą dystrybutor prasy chce rozwinąć w ciągu najbliższych dwóch lat. Franczyzobiorcy na ofertę jednak będą musieli poczekać.
 

W przyszłym roku Ruch zamierza uruchomić ok. 50 salonów prasowych pod marką "update", a do końca 2009 roku chce mieć ich 100. Część salonów Ruch pozyska po rebrandingu niektórych dotychczas funkcjonujących pod marką Ruchu. Do nowej marki mają trafić punkty w najatrakcyjniejszych lokalizacjach.

- Tworząc sieć salonów prasowych pod nowa marką, chcemy spozycjonować ofertę naszej spółki w wyższej półce, zarówno wśród komercjalizatorów powierzchni handlowych, jak i klientów - tłumaczy Paweł Sobków, członek zarządu Ruchu odpowiedzialny za handel i zarządzanie siecią sprzedaży. - Nasz atut to możliwość zaoferowania w jednym pakiecie dwóch nowoczesnych i atrakcyjnych brandów: salonu prasowego update oraz kawiarni i coffee – dodaje Sobków.

Niedawno Ruch poinformował, że do końca 2007 roku chce otworzyć 17 kawiarni i coffee. Dziewięć z nich to lokale Tchibo, na których przejęcie dystrybutor prasy uzyskał pozwolenie w pod koniec października.

- Osiem naszych lokali jest tworzonych zupełnie od podstaw, natomiast dziewięć kawiarni Tchibo zmieni markę do końca roku lub najpóźniej w pierwszym kwartale 2008 roku - zapowiada Paweł Sobków.

Ruch przewiduje również rozwój we franczyzie. Jednak na ofertę potencjalni licencjobiorcy będą musieli jeszcze poczekać. Sieć bowiem chce najpierw zdobyć doświadczenie na rynku poprzez otwieranie własnych lokali i przejmowanie już istniejących.

Pierwsza kawiarnia już działa - w Warszawie. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Gorzowie Wlkp. i we Wrocławiu. Jak przyznał Adam Pawłowski, prezes Ruchu, sieć w pierwszej kolejności skoncentruje się na dużych miastach, ale w kręgu zainteresowania są też mniejsze, szczególnie główne ulice i powstające tam galerie handlowe.

W ciągu dwóch lat Ruch chce otworzyć ok. 100 kawiarni i coffee. Z badań przeprowadzonych przez spółkę wynika, że obroty działających w Polsce kawiarni rosną co roku o 40 proc., a sam rynek wyceniany jest na 1,5 mld zł.

- Jest się o co bić, chcemy być liderem w branży kawiarnianej w Polsce - mówi Paweł Sobków. - Albo w pierwszej trójce - dopowiada prezes Pawłowski.

Nowości czekają również kioski dystrybutora prasy. W połowie listopada zostanie zaprezentowane nowe logo Ruchu, które ma odświeżyć dotychczasowy wizerunek sieci wciąż kojarzonej z okresem PRL-u.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek, dziennikarz
Maciej Krzysztoszek
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Alma Market powiększa sieć

I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the hack twitter post.

5 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

Ok, już nie ważne. 30 września poszły zwolnienia dla wszystkich. No szkoda, jedyny sklep z własną wędzarnią.

71 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

gapcio, skąd informacja że w Świnoujściu sklep ma być zamykany? Nikt nam jeszcze nie mówił o tym, ale chodzą ploty od klientów sklepu że podobno sklep ma być...

71 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Twarda woda

Oj nie tylko Ty masz problem z wodą. Nasza kranówa też pozostawia wiele do życzenia.

22 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Business Portfolio

Great post! I am actually getting ready to across this information, is very helpful my friend. Also great blog here with all of the valuable information you have. Keep up the...

6 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018
Powstanie 200 sklepów Alma Smart

Świetnie

8 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2018
Twarda woda

Czy są jakieś przyrządy do zbadania twardości wody? Chciałbym wiedzieć jaką wodę mam u siebie w kranie.

22 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Eurocash zarabia coraz mniej

The agency markets its products to traditional retail shops, consisting of small supermarkets and grocery shops; and kiosks and convenience stores at petrol stations,...

8 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018