Ruch tworzy kolejną markę
W przyszłym roku Ruch zamierza uruchomić ok. 50 salonów prasowych pod marką "update", a do końca 2009 roku chce mieć ich 100. Część salonów Ruch pozyska po rebrandingu niektórych dotychczas funkcjonujących pod marką Ruchu. Do nowej marki mają trafić punkty w najatrakcyjniejszych lokalizacjach.
- Tworząc sieć salonów prasowych pod nowa marką, chcemy spozycjonować ofertę naszej spółki w wyższej półce, zarówno wśród komercjalizatorów powierzchni handlowych, jak i klientów - tłumaczy Paweł Sobków, członek zarządu Ruchu odpowiedzialny za handel i zarządzanie siecią sprzedaży. - Nasz atut to możliwość zaoferowania w jednym pakiecie dwóch nowoczesnych i atrakcyjnych brandów: salonu prasowego update oraz kawiarni i coffee – dodaje Sobków.
Niedawno Ruch poinformował, że do końca 2007 roku chce otworzyć 17 kawiarni i coffee. Dziewięć z nich to lokale Tchibo, na których przejęcie dystrybutor prasy uzyskał pozwolenie w pod koniec października.
- Osiem naszych lokali jest tworzonych zupełnie od podstaw, natomiast dziewięć kawiarni Tchibo zmieni markę do końca roku lub najpóźniej w pierwszym kwartale 2008 roku - zapowiada Paweł Sobków.
Ruch przewiduje również rozwój we franczyzie. Jednak na ofertę potencjalni licencjobiorcy będą musieli jeszcze poczekać. Sieć bowiem chce najpierw zdobyć doświadczenie na rynku poprzez otwieranie własnych lokali i przejmowanie już istniejących.
Pierwsza kawiarnia już działa - w Warszawie. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Gorzowie Wlkp. i we Wrocławiu. Jak przyznał Adam Pawłowski, prezes Ruchu, sieć w pierwszej kolejności skoncentruje się na dużych miastach, ale w kręgu zainteresowania są też mniejsze, szczególnie główne ulice i powstające tam galerie handlowe.
W ciągu dwóch lat Ruch chce otworzyć ok. 100 kawiarni i coffee. Z badań przeprowadzonych przez spółkę wynika, że obroty działających w Polsce kawiarni rosną co roku o 40 proc., a sam rynek wyceniany jest na 1,5 mld zł.
- Jest się o co bić, chcemy być liderem w branży kawiarnianej w Polsce - mówi Paweł Sobków. - Albo w pierwszej trójce - dopowiada prezes Pawłowski.
Nowości czekają również kioski dystrybutora prasy. W połowie listopada zostanie zaprezentowane nowe logo Ruchu, które ma odświeżyć dotychczasowy wizerunek sieci wciąż kojarzonej z okresem PRL-u.
(mdk)ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
POPULARNE NA FORUM
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)
Franczyza, która daje niezależność
No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....