Subway to amerykańska sieć, która od kilku lat działa w Polsce. Jej specjalnością są kanapki, przede wszystkim z kurczakiem. Do tej pory pod szyldem Subway działało w Polsce sześć restauracji m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie. W najbliższym czasie powstanie kolejny lokal – we Wrocławiu. Firma zamierza dalej się rozwijać i wkrótce powstać ma kolejnych osiem lokali. Docelowo Subway chce mieć w Polsce ok. 200 restauracji. Przedstawiciele koncernu zdają sobie jednak sprawę, że budowa tak dużej sieci zajmie wiele lat.
Przedsiębiorca, który chciałaby otworzyć lokal pod szyldem Subway, musi mieć na inwestycję ok. 100 tys. euro. Powinien też osobiście zaangażować się w prowadzenie lokalu. Przyszły biorca może liczyć na dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do prowadzenia restauracji.
Subway wymaga by nowe restauracje miały minimum 30 m2 i mieściły się w centrach handlowych lub przy głównych ulicach miast. Firma poszukuje partnerów, którzy otworzą lokale w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Zamierza też poszukiwać lokalizacji na stacjach benzynowych przy powstających autostradach.
(bog)PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Ile trzeba zainwestować, żeby móc prowadzić restaurację tej marki?
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą tej międzynarodowej marki?
Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali