Środa
31.10.2007
Dobre Dla Domu, sieć sklepów z podłogami, panelami i drzwiami, urosła o trzy kolejne punkty.
 

Nowe lokalizacje DDD to Białystok, Tarnów i Szczecin. W tej ostatniej sklep prowadzi Krzysztof Lipiec, franczyzobiorca, który w pierwszej połowie 2007 roku włączył do sieci Dobre Dla Domu sześć własnych punktów działających pod marką Studio Podłóg.

Obecnie sieć DDD liczy 18 sklepów, z czego 17 prowadzonych jest na zasadzie franczyzy. Firma rozwija się w systemie licencyjnym od marca 2006 roku.

Potencjalny franczyzobiorca sieci DDD powinien dysponować kapitałem w wysokości 100 tys. zł. Połowa tej sumy - 50 tys. zł - to koszty związane m.in. z opłatą wstępną, zakupem kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz z wynagrodzeniami pracowników przed uruchomieniem sklepu. Na pozostałe 50 tys. zł składają się koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Centrala sieci Dobre Dla Domu wraz z dostawcami w każdy sklep inwestują około 200 tys. zł.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek