Mała czarna we franczyzie

Kawiarnia Cava w Złotych Tarasach w Warszawie
Piątek
07.12.2007
Po siedmiu latach od otwarcia pierwszej kawiarni sieć Cava wchodzi we franczyzę.
 

Obecnie sieć kawiarni Cava posiada dwa lokale własne. W najbliższym czasie zamierza uruchomić trzeci punkt własny i rozwinąć sieć franczyzową.

- Naszym franczyzobiorcom oferujemy pomoc przy doborze lokalizacji i otwarciu lokalu, a także szkolenia, receptury, logo, design i akcje marketingowe - wylicza Tomasz Nowicki, właściciel sieci.

Potencjalni franczyzobiorcy powinni dysponować kwotą co najmniej 500 tys. zł. Składa się na nią opłata wstępna w wysokości 120 tys. zł, bieżąca – 12 tys. zł miesięcznie oraz wyposażenie i koszty remontu. Ten ostatni jest największy i od niego zależy końcowa wielkość inwestycji. Sieć preferuje lokale o powierzchni ok. 100 m2.

Całkowity koszt uruchomienia kawiarni pod marką Cava może zwrócić się po 18 miesiącach działalności, jak zapewniają przedstawiciele sieci.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek