Sieć franczyzowa z emisji akcji

Biuro Blue Tax Group
Wtorek
18.12.2007
Blue Tax Group, doradca finansowo-podatkowy, właśnie zakończył prywatną emisję akcji na alternatywnym rynku giełdowym New Connect. Pozyskane środki przeznaczy na rozwój sieci franczyzowej.
 

Wrocławski Dom Maklerski zakończył prywatną emisję akcji Blue Tax Gropup. Pozyskane w ten sposób 4 mln zł doradca finansowo-podatkowy przeznaczy na rozwój sieci franczyzowej.

- Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów z trzema firmami z trzech różnych miast dolnośląskich w kontekście naszej franczyzy - mówi Dariusz Wesołowski z Blue Tax Group.

W 2008 roku firma chce pozyskać ok. 25 nowych franczyzobiorców, a w 2010 posiadać sieć ponad 100 partnerów w całej Polsce. Strategia rozwoju zakłada pozyskiwanie biorców licencji w każdym polskim mieście o liczbie powyżej 10 tys. mieszkańców.

Blue Tax Group oferuje dwa rodzaje licencji franczyzowych. Pierwsza pod nazwą Blue Tax Partner będzie adresowana do istniejących firm, które chcą się rozwijać i uzyskać przewagę nad lokalną konkurencją. Z kolei Blue Tax Express jest zaadresowana do mniejszych podmiotów, które chcą rozpoczynać swoją działalność na rynku finansowym. Mają to być małe, często jednoosobowe firmy dostarczające usługi księgowe oraz takie grupy, jak byli pracownicy aparatu skarbowego.

W przypadku pierwszego typu działalności, inwestycja rozpoczyna się od 50 tys. zł. Tyle bowiem wynosi licencja Blue Tax Partner. Osoby nie posiadające takich funduszy mogą zainwestować w Blue Tax Express, którego licencja kosztuje 15. tys. zł. Do tych kwot należy doliczyć koszty związane lokalem, jego ewentualnym remontem i dostosowaniem wizualizacji do standardów sieci.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek