Eurobank nowym partnerem Premium Club

Tak będzie wyglądała wspólna karta kredytowa eurobanku i Premium Club.
Wtorek
18.12.2007
Dotychczas partnerem jednego z największych programów lojalnościowych w Polsce był bank BPH. Od stycznia ma się to jednak zmienić.
 

Na początku zbliżającego się roku partnerzy wprowadzą na rynek wspólną kartę kredytową Premium Club eurobank. Karta poza tym, że jest wygodnym narzędziem płatniczym, oferuje także korzyści w ramach programu lojalnościowego. Dzięki niej klienci płacąc za zakupy, będą mogli szybciej niż dotychczas zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody. Partnerstwo z Premium Club i decyzja o wydaniu karty co-brandowej dopełniają realizację zaplanowanej na 2007 rok strategii rozwoju eurobanku.

- W tym roku postawiliśmy sobie za cel rozbudowę portfolio produktów i sieci kanałów dystrybucji, a także dotarcie do nowych grup klientów. Karta kredytowa, wydana wspólnie z tak prestiżowym partnerem, jest idealnym uzupełnieniem tej strategii. Jesteśmy przekonani, że przyszłość na rynku kart kredytowych należeć będzie właśnie do kart, które są nie tylko wygodnym narzędziem płatniczym, ale także zapewniają klientom dodatkowe korzyści - mówi Wojciech Humiński, wiceprezes Euro Bank SA ds rozwoju produktów.

- Na współpracę z eurobankiem zdecydowaliśmy się dlatego, że to partner, który nie tylko doskonale uzupełnia dotychczasową grupę, ale też zapewni nam rozwój. Jestem pewna, że innowacyjne podejście eurobanku do klientów, otworzy przed nami nowe perspektywy, a karta kredytowa Premium Club eurobank stanie się istotnym motorem rozwoju całego programu - dodaje Ewa Grabarczyk, prezes Premium Club.

Eurobank posiada obecnie 270 własnych placówek i 33 franczyzowe. W przyszłym roku zamierza czterokrotnie zwiększyć liczbę placówek partnerskich.

(agaka)


Agnieszka Turska