22.01.2008

Tatuum stawia na rozwój sieci

Otwarcie kilku nowych sklepów w Polsce i kilkunastu poza granicami kraju, to plany odzieżowej marki Tatuum na bieżący rok.

Łódzka firma Kan, właściciel marki Tatuum, w 2008 r. zamierza rozwijać sieć sklepów zarówno w kraju jak i za granicą. W Polsce powstaną cztery nowe placówki. Za granicą dwanaście – wszystkie w Rosji. Firma zamierza także zaistnieć na rynku słowackim i kazachskim.

Wnętrze sklepu sieci Tatuum

Obecnie pod marką Tatuum działa 36 sklepów w kraju i 31 w poza granicami m.in. w Rosji, Niemczech, Czechach oraz na Ukrainie i Węgrzech.

Na nadchodzący sezon wiosenno–letni Tatuum przygotował dla pań trzy grupy stylistyczne: In the city, After hours i Madonna Malavi. Panowie będą mogli wybrać spośród linii Austerie city, Cost, Simple sport.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz