07.02.2008

Biznes obsłużony

GTI w 2008 roku zamierza rozwijać przede wszystkim sieć biur subagencyjnych.

GTI, przedstawiciel PTK Centertel prowadzi salony własne, dilerskie oraz biura subagencyjne. Potencjalny partner zainteresowany otwarciem salonu dilerskiego powinien dysponować kwotą kilkudziesięciu tysięcy złotych. Inwestycja w salon to koszt minimum 30 tys. zł (kwota wzrasta proporcjonalnie do powierzchni salonu), dodatkowo przedsiębiorca musi jeszcze ustanowić zabezpieczenie finansowe za pobrany towar. Franczyzobiorcy nie muszą sami poszukiwać lokali, mogą skorzystać z lokalizacji proponowanych im przez franczyzodawcę.

Obecnie GTI liczy 69 placówek własnych, 86 franczyzowych oraz 58 biur handlowych.

GTI poszukuje również osób, które chciałyby prowadzić biura subagencyjne, zajmujące się wyłącznie obsługą klientów biznesowych.

- Aby podjąć tego rodzaju współpracę, wystarczy prowadzić działalność gospodarczą i zapewnić sobie miejsce do pracy – mówi Marcin Adamowicz, dyrektor sprzedaży rynku biznesowego.

Obecnie GTI liczy 69 placówek własnych, 86 franczyzowych oraz 58 biur handlowych.

- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na najbliższy rok planujemy organiczny rozwój sieci salonów sprzedaży o około 8 proc., zaś sieć biur handlowych chcielibyśmy powiększyć o 25 proc. – mówi Sławomir Sowa, dyrektor handlowy.

(smoli)