15.02.2008

Karta pomocna w walce o klienta

Program lojalnościowy sieci marketów Spar został pozytywnie oceniony w raporcie International Service Check.

Karta lojalnościowa dla klientów sieci marketów Spar została wysoko oceniona w raporcie International Service Check. Autorzy dokumentu podkreślili, że program lojalnościowy pozwolił wzmocnić identyfikację klientów z marką, wpłynął też na zwiększenie liczby odwiedzin sklepu oraz wartości koszyka dokonywanych zakupów.

Wnętrze jednego ze sklepów sieci Spar

Karta lojalnościowa została wprowadzona w 2005 roku w 50 sklepach należących do sieci. Otrzymują ją klienci, którzy dokonują zakupów w sklepach Spar. Na karcie gromadzą punkty otrzymywane za zakupione produkty. Punkty mogą wymieniać na nagrody.

Przedsiębiorca, który chciałby nawiązać współpracę z firmą powinien posiadać lokal o powierzchni od 120 do 2,5 tys. m2 oraz doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz