25.02.2008

Nowa marka tylko dla kobiet

O planach inwestycyjnych Artmana opowiada Grzegorz Koterwa, członek zarządu firmy

Czy podczas tegorocznej wiosny Artman czymś zaskoczy?
Myślę, że tak, ponieważ wchodzimy na rynek z zupełnie nową marką. Jej oferta skierowana będzie do kobiet w wieku 25–35 lat.

Grzegorz Koterwa, członek zarządu Artman SA

Będziecie otwierać tylko własne sklepy czy również franczyzowe?
Będziemy również sprzedawać franczyzę. Zamierzamy pod nowym szyldem otworzyć około 20 sklepów w kilku miastach w Polsce.

Jak będą wyglądały sklepy z nową marką?
Placówki nowej marki będą nieco mniejsze od punktów działających pod szyldem House'a. Część kolekcji nowej marki stanowić będą swobodne ubrania nadające się do noszenia np. do pracy. Na drugą jej część złożą się stroje popołudniowe i weekendowe. Ceny ubrań będą wyższe niż w punktach House'a, za to niższe niż oferowane przez bezpośrednich konkurentów rynkowych.

Jakie wyniki finansowe osiągnęła firma w ubiegłym roku, a jakie są tegoroczne prognozy?
W 2007 roku nasza firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 260 mln. zł. Zysk netto wyniósł 11,7 mln.zł. Prognozy na ten rok ogłosimy w połowie marca. W tym roku planujemy otworzyć około 80 sklepów pod szyldami House oraz nowej marki. Około 30 z nich zostanie uruchomionych w kraju, w większości na zasadach franczyzy. Pozostałe, około 50, powstaną za granicą

rozmawiał (bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0