26.02.2008

Włoskie buty idą do polskich miast

Prima Moda, firma posiadająca salony z butami włoskimi, zamierza otworzyć prawie 60 sklepów w Polsce i to w ciągu dwóch lat.

Obecnie salony Prima Moda działają w 19 największych miastach w kraju. Jak powiedział Dariusz Plesiak, prezes spółki, w 2008 roku zaplanowane jest otwarcie min. 7 sklepów, bo tyle umów najmu zostało już podpisanych z nowo budowanymi centrami handlowymi. Niewykluczone jednak, że powstanie ich więcej.

Damski but na obcasie.

Prima Moda nie wyklucza wejścia w ciągu kilku lat we franczyzę.

Do 2010 roku spółka chce posiadać 80 placówek. Siec rozrastać się będzie organicznie, czyli poprzez otwieranie salonów własnych oraz poprzez przejęcia już istniejących punktów lub małych sieci. Firma nie wyklucza też wejścia w ciągu kilku lat we franczyzę. Inwestycję w nowe placówki Prima Moda zamierza sfinansować ze środków pozyskanych ze sprzedaży akcji, które wyemitowała pod koniec 2007 roku.

W dalszych planach firmy jest ekspansja w Czechach, na Słowacji, Litwie i Rumunii. Po 2010 roku, gdy sieć w Polsce zostanie dostatecznie rozbudowana, spółka ruszy na podbój Europy Wschodniej i Centralnej.

Zarząd Prima Moda myśli również o otwieraniu placówek w mniejszych miastach o liczbie mieszkańców nie większej niż 100 tys., w których powstają centra handlowe.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora