27.02.2008

Alma Market powiększa sieć

Giełdowa spółka Alma Market chce w tym roku otworzyć kilkanaście delikatesów Alma oraz sklepów Krakowski Kredens.

Stale rosnące zainteresowanie Polaków droższymi produktami spożywczymi powoduje, że istniejące sieci rywalizują o klientów i dążą do powiększania liczby sklepów. Tym tropem podąża także giełdowa spółka Alma Market, która posiada obecnie 14 delikatesów pod szyldem Alma. W tym roku chce uruchomić 11 kolejnych punktów.

Alma Market zamierza również intensywnie rozwijać swoją drugą sieć – Krakowski Kredens. Aktualnie działa już 21 sklepów, a do końca 2008 r. otwartych ma zostać jeszcze 25.

Jeden ze sklepów Krakowski Kredens, fot. Alma Market

Firma porzuciła natomiast plany utworzenia sieci kawiarni, które mogłyby stać się konkurencją dla Krakowskiego Kredensu, gdzie klienci mogą kupować różnorakie produkty spożywce, a także wypić i zjeść je na miejscu.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

1

Michał Bogurat

dziennikarz