Prezentacja systemu Intermarché i Bricomarché

Poznaj zasady dochodowego biznesu. Zostań właścicielem supermarketu spożywczego Intermarché lub Bricomarché z branży "dom i ogród".
 

Adam Małysz, mistrz świata w skokach narciarskich, kierowca rajdowy Orlen Team

"Każdy dzień jest inny, każdy ciekawy. Firma to nasze życie".
Magdalena i Marcin Dudka, franczyzobiorcy Intermarché Słubice

Grupa Muszkieterów daje każdemu możliwość realizacji marzenia o własnej firmie. Pomoc Grupy Muszkieterów obejmuje wszystkie etapy prowadzące do otwarcia sklepu oraz wsparcie w bieżącej działalności.

Biznesowy kontrakt równych partnerów

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem niezależnych właścicieli supermarketów. To jedyny tego typu model franczyzowy w Polsce. W Grupie Muszkieterów nie istnieje, tak jak w innych sieciach franczyzowych, podległość na linii franczyzodawca (centrala) – franczyzobiorca. Każdy członek Grupy wypełnia podwójną funkcję kierowniczą: z jednej strony jest szefem przedsiębiorstwa, które sam stworzył, z drugiej - pełni funkcję zarządczą w ramach Grupy. Dzięki temu współdecyduje o polityce rozwoju całej firmy.

Umowa franczyzowa Muszkieterów została oparta na zasadach partnerstwa

Zasady umowy gwarantują franczyzobiorcy 10 letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia. Przez cały okres obowiązywania umowy franczyzowej Muszkieterowie przekazują partnerowi „know-how”, czyli wiedzę potrzebną do coraz lepszego prowadzenia sklepu. Z kolei partner utrzymuje wysoki standard handlu i obsługi w supermarkecie.

Grupa Muszkieterów zrzesza obecnie kilka tysięcy przedsiębiorców w 6 krajach, m.in. w Polsce, Francji, Belgii i Portugalii. Początek międzynarodowej ekspansji Muszkieterów przypada na 1988 rok. Przychody całej Grupy przekraczają regularnie 40 mld euro rocznie. Pierwszy polski sklep otwarty został w 1997 roku. Obecnie Muszkieterowie zrzeszają w Polsce ponad 300 placówek. Marki Intermarché i Bricomarché pod względem obrotów są największymi franczyzowymi sieciami supermarketów działającymi na rynku artykułów spożywczych oraz w branży "dom i ogród".

Wybierz markę dla siebie

Intermarché to marka supermarketów spożywczo-przemysłowych, które na powierzchni od kilkuset do ponad 2000 m² oferują klientom do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Intermarché ma szeroki wachlarz marek własnych. Muszkieterowie zapewniają klientom najniższe ceny ponad 3 tysięcy najlepiej rotujących produktów.

Pies.kliknij w zdjęcie

Wejdź do supermarketu spożywczego Intermarché

Bricomarché to sieć suoermarketów z artykułami do domu i ogrodu oraz materiałami budowlanymi. Średnia powierzchnia sklepu wynosi 1400 m². Bricomarché jest liderem pod względem obrotów na rynku supermarketów typu "dom i ogród". Niskie ceny oferowanych produktów dają tym sklepom przewagę nad konkurencją.

Firma organizująca przeprowadzki.kliknij w zdjęcie

Wejdź do supermarketu Bricomarché

Wsparcie dla franczyzobiorców

Przed otwarciem sklepu:

  • Doradztwo prawne i pomoc w uzyskaniu źródeł finansowania,
  • Cykl specjalistycznych szkoleń przygotowujących do prowadzenia sklepu, obejmujących teorię oraz staże praktyczne w sklepach w Polsce i we Francji,
  • Wybór lokalizacji, opracowanie projektu placówki, pomoc w doborze wyposażenia,
  • Pomoc w budowie obiektu,
  • Pomoc w przygotowaniu sklepu do otwarcia.

W trakcie funkcjonowania sklepu:

  • Dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej umożliwiającej pełne zatowarowanie sklepu oraz zakup artykułów po najniższych cenach,
  • Nowoczesną logistykę zapewniającą sprawny łańcuch dostaw i świeżość produktów,
  • Nowoczesny system informatyczny z elektroniczną platformą składania zamówień,
  • Liczne działania marketingowe - gazetki handlowe dla klientów, reklamę w mediach i na billboardach,
  • Możliwość czynnego udziału w pracach struktur centralnych i aktywnego kształtowania polityki całej firmy.

logo PopinJoy

Supermarket Bricomarché typu "dom i ogród" we Wschowej

Zalety systemu Muszkieterów

  • Wkład inwestycyjny nie jest opłatą licencyjną na rzecz centrali, tylko wkładem do własnej spółki, która będzie zarządzać supermarketem.
  • Franczyzobiorca inwestuje swoje pieniądze dopiero wtedy, gdy jest już zaakceptowany przez komisję rekrutacyjną, jest po szkoleniu i po wyborze lokalizacji.
  • Grupa Muszkieterów gwarantuje franczyzobiorcy kredyt, który jest spłacany z zysku już działającego sklepu.
  • Franczyzobiorcy zawsze mają kilka projektów do wyboru spośród wielu lokalizacji przygotowanych na terenie całego kraju.
  • Podczas otwarcia swojego supermarketu nowy Muszkieter może liczyć na wszechstronną pomoc: w sprawie zatowarowania, rekrutacji i szkolenia pracowników, a także przy wyborze dostawców oraz przy nagłośnieniu otwarcia sklepu w lokalnym środowisku.
  • Grupa Muszkieterów oferuje franczyzobiorcom pomoc centrali w codziennej pracy supermarketów: pracownicy centrali organizują akcje marketingowe, przetargi i nadzorują inwestycje.
  • Po 2 latach franczyzobiorca staje przed szansą zostania udziałowcem spółki cywilnej Muszkieterów, która zarządza międzynarodową siecią sklepów, może też zyskać prawo do otwarcia kolejnych supermarketów w Polsce.

Kogo szukamy?

Muszkieterem może zostać każda przedsiębiorcza osoba, która posiada środki finansowe niezbędne do rozpoczęcia działalności, utożsamia się z misją Grupy Muszkieterów oraz wyraża gotowość prowadzenia supermarketu zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci. Przystąpienie do systemu wiąże się z zaakceptowaniem tzw. Karty Muszkietera, określającej zasady działania i misję firmy. Grupa Muszkieterów gwarantuje kandydatom na franczyzobiorców odbycie półrocznego szkolenia, które w pełni przygotuje ich do prowadzenia supermarketu.

logo PopinJoy

Supermarket spożywczy Intermarché w Nowej Rudzie

Kryteria przyjęcia do systemu

Grupa Muszkieterów poszukuje osób przedsiębiorczych oraz zaangażowanych w swoją pracę. Mile widziane jest doświadczenie w handlu, chociaż nie zamykamy drogi ludziom wyspecjalizowanym w innych dziedzinach. Szczegóły współpracy będą omawiane podczas spotkania z przedstawicielem Grupy Muszkieterów.

Zgłoszenie

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otwarciem własnego supermarketu, zapraszamy do wypełnienia i wysłania ankiety. Na spotkanie można się także umówić, dzwoniąc na numer (61) 665 11 27 lub (61) 665 48 48.


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Grupa Muszkieterów .
Dowiedz się więcej