07.03.2008

Groszek dla Detal Koncept

Spółka Groszek zmieniła nazwę na Detal Koncept i wprowadza we franczyzę nowy koncept – delikatesy Milea.

W styczniu 2008 roku nastąpiło połączenie spółek: Milea, Sklepy Polka i Groszek. Miesiąc później zmieniono dotychczasową nazwę firmy na Detal Koncept.

Wnętrze delikatesów Milea.

Już wkrótce delikatesy Milea znajdą się w ofercie franczyzowej Detal Koncept.

- Nowa nazwa lepiej oddaje charakter naszej działalności jako organizatora ogólnopolskich sieci franczyzowych – uważa Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept. – Zadaniem Detal Koncept jest budowa organizacji sieciowych, współpraca z polskimi kupcami i rozwój dwóch różnych konceptów franczyzowych: Groszek i Milea – dodaje.

Przedstawiciele spółki zapowiadają dynamiczny rozwój obu sieci na terenie całego kraju. Nowe otwarcia zaplanowano przede wszystkim w województwach, w których Groszek do tej pory posiadał niewielką liczbę sklepów (pomorskie, zachodniopomorskie, warmińsko-mazurskie i podlaskie). Firma przygotowuje się również do wprowadzenia systemu franczyzowego dla drugiej sieci – delikatesów Milea.

- W chwili obecnej w oparciu o własne placówki weryfikujemy założenia i poddajemy ostatnim testom wypracowane rozwiązania. Już wkrótce zaoferujemy potencjalnym partnerom koncept delikatesów Milea – mówi Bożek.

W chwili obecnej Detal Koncept zarządza siecią 654 franczyzowych sklepów Groszek oraz 7 własnych delikatesów Milea. Spółka należy do grupy Emperia działającej w dystrybucji hurtowej i w handlu detalicznym. W strukturze koncernu, oprócz sieci zarządzanych przez Detal Koncept, znajdują się m.in. Euro Sklep oraz Stokrotka. Wkrótce Emperia wprowadzi do swojego portfolio nową markę sklepów (prawdopodobnie dyskontowych) – Livio.

(aw)