14.03.2008

Ubiorą Polskę i sąsiadów

Private Member planuje rozwój w regionie Europy Wschodniej.

Firma Private Member, producent i dystrybutor odzieży dla osób w wieku 18-40 lat, posiada obecnie siedem sklepów firmowych, pięć franczyzowych i około 130 punktów patronackich na terenie Polski. Do końca 2008 roku zamierza otworzyć co najmniej 10 sklepów franczyzowych, blisko 30 sklepów patronackich oraz sklepy firmowe w każdym dużym mieście.

Private Member posiada obecnie siedem sklepów firmowych, pięć franczyzowych i około 130 punktów patronackich.

- Wkrótce otworzymy sklepy franczyzowe w Nowym Sączu oraz w Szczecinku, finalizowane są także umowy na lokalizacje sklepów w Rzeszowie i Dębicy – mówi Mateusz Miziołek, dyrektor odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Private Member.

Od kilku lat Private Member sprzedaje swój asortyment również na Ukrainę, gdzie posiada kilkunastu odbiorców. Ponadto w 2007 roku firma otworzyła sklep w Kaliningradzie. Marka została pozytywnie przyjęta przez tamtejszych klientów – w związku z tym firma zdecydowała się na budowę sieci sklepów firmowych oraz franczyzowych na terenie Rosji, Ukrainy oraz w krajach nadbałtyckich.

Marka Private Member została utworzona w 1976 roku w Kanadzie, w Polsce funkcjonuje od blisko siedmiu lat. Na początku swojej działalności firma skupiała się na współpracy ze sklepami patronackimi, obecnie rozwija sieć sklepów własnych i franczyzowych.

(aw)