26.03.2008

House coraz silniejszy za granicą

Artman, właściciel odzieżowej marki House, chce w tym roku otworzyć poza Polską ponad 40 nowych sklepów. Głównym rynkiem inwestycji ma być Rosja.

Zagraniczna ekspansja marki House, należącej do giełdowej spółki Artman, spowodowana jest dużym nasyceniem polskiego rynku. Firma szuka więc możliwości inwestycji poza granicami kraju. House od czterech lat obecny jest w kilku krajach m.in. w Rosji, Czechach, na Słowacji, Łotwie oraz w Rumunii i Niemczech. Ma łącznie 72 placówki. W 2008 r. powstać mają 42 nowe sklepy, w tym połowę stanowić będą punkty franczyzowe.

W 2008 r. powstać mają 42 nowe sklepy, w tym połowę stanowić będą punkty franczyzowe.

Największym rynkiem dla House'a jest obecnie Rosja. Działają tam 44 sklepy, a do 2010 r. ich liczba ma powiększyć się o kolejne 100. Firma chce też intensywnie inwestować na Ukrainie.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora