W Grupie Kościuszko znajdują się restauracje franczyzowe pod markami Polskie Jadło, Lanczowisko oraz Ready&Go.
Czwartek
03.04.2008
Grupa Kościuszko przyspiesza z rozwojem sieci. Pomóc w tym ma kapitał pozyskany z giełdy.
 

- Teraz jesteśmy przygotowani na znacznie szybszy i bardziej intensywny rozwój - mówi Jan Kościuszko, założyciel i prezes Grupy Kościuszko Polskie Jadło, która liczy obecnie 14 restauracji.

Z końcem marca Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki, a debiut ma nastąpić jeszcze w kwietniu. Grupa Kościuszko liczy na pozyskanie ok. 20 mln z rynku.

Działalność powstałej w 1996 roku grupy przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji Chłopskie Jadło. Po ich sprzedaży w 2006 roku spółce Sfinks, pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę sieci restauracji franczyzowych pod markami Polskie Jadło, Lanczowisko oraz Ready&Go.

(mdk)


Maciej Krzysztoszek