07.05.2008

Kolporter multimedialny

Kolporter zawiesił rozwój sklepów spożywczych Meta. Teraz stawia na powiększenie sieci salonów multimedialnych.

Po otwarciu kilkunastu osiedlowych sklepów spożywczych pod nazwą Meta, Kolporter zawiesił na razie dalszy rozwój tej sieci. Przez ponad rok w różnych częściach kraju, zazwyczaj w średnich miastach, powstało 11 placówek. Meta to sklep spożywczy z przekąskami oraz gotowymi daniami do odgrzania w domu. Domeną sklepów jest szeroki wybór alkoholi.

Salon multimedialny Kolporter w Warszawie fot. Kolporter

Maciej Topolski, rzecznik Kolportera informuje, że firma jest zadowolona z funkcjonowania sklepów, ale zamierza skupić się na rozwoju sieci salonów multimedialnych. Obecnie działa już 14 takich punktów m.in. w Gdańsku, Białymstoku, Gorzowie Wielkopolskim, Gliwicach, Gnieźnie, Kielcach, Łodzi, Rzeszowie i Szczecinie. Do końca bieżącego roku liczba salonów ma zwiększyć się do 30. W sklepach o powierzchni od 400 do 900 m2 można kupić nie tylko prasę, ale i książki, wydawnictwa muzyczne, filmy, gry video, zabawki, artykuły papiernicze.

Rozbudowa salonów multimedialnych to nie jedyna tegoroczna inwestycja kieleckiego holdingu. Firma stworzyła markę Kolporter Express i zamierza w ciągu najbliższych trzech lat podbić rynek przesyłek kurierskich.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz