Odzieżówka daje zysk

Wnętrze sklepu sieci Cropp
Środa
14.05.2008
Polskie firmy odzieżowe osiągają dobre wyniki sprzedaży i myślą o inwestycjach.
 

Gdańska firma LPP, właściciel marek Reserved i Cropp chce w tym roku wydać 200 mln zł na inwestycje. Połowa kwoty zostanie przeznaczona na budowę centrum logistycznego. Reszta zostanie zainwestowana w rozbudowę sieci sprzedaży. Firma ma obecnie 326 salonów (182 Reserved i 134 Cropp) a do końca roku chce zwiększyć tę liczbę do 391. LPP w tym roku zamierza także uruchomić sieć sprzedaży w Bułgarii. Spółka przygotowuje się do przejęcia giełdowego Artmana, właściciela marki House.

W pierwszym kwartale bieżącego roku spółka osiągnęła przychody 339,7 mln zł, a zysk netto firmy wyniósł 18,1 mln.

Łódzki Redan, do którego należą marki Top Secret, Troll i Textilmarekt pierwszy kwartał tego roku zakończył zyskiem netto w wysokości 356 tys. zł wobec 5,1 mln zł starty w roku ubiegłym. Przychody firmy w tym kwartale wyniosły 61,1 mln zł, zaś w kwietniu oszacowano je na 24,8 mln zł.

(bog)


Profil mężczyzny
Michał Bogurat
dziennikarz