Wnętrze piwiarni Warka. fot. Warka
Środa
21.05.2008
Należąca do Grupy Żywiec Warka uruchomiła w kilkunastu miastach w całym kraju franczyzowe piwiarnie.
 

Grupa Żywiec do której należą m.in. browary w Żywcu oraz w Warce, Leżajsku, Elblągu od kilku już lat współpracuje z wieloma lokalami gastronomicznymi, w których sprzedawane jest piwo oraz buduje sieć sprzedaży detalicznej.

Sztandarowa marka - Żywiec trafia do pubów i restauracji w najbardziej prestiżowych miejscach polskich miast. Inną drogę Grupa Żywiec wybrała do promocji i sprzedaży Warki. Pod szyldem tej marki powstają franczyzowe Piwiarnie Warka.

- Zlokalizowane są zazwyczaj w centrach miast lub centrach handlowych – mówi Eliza Panek, rzeczniczka Grupy Żywiec.

Piwiarnie Warki to nie tylko miejsca spotkań ze znajomymi dające możliwość napicia się piwa. Piwiarnie mają ofertę dla kibiców sportowych, którzy ważne wydarzenia np. mecze reprezentacji Polski mogą oglądać na monitorach umieszczonych w piwiarni.

Aktualnie działa już 30 Piwiarni Warka, m.in. na Śląsku, Wielkopolsce, Pomorzu i Kujawach.

- W ciągu najbliższych kilku lat chcielibyśmy liczbę lokali zwiększyć do 50 – zapowiada Eliza Panek.

(bog)


Michał Bogurat
dziennikarz