23.05.2008

Hot dogi po polsku

Firma Genesis wprowadza franczyzowe stoiska sprzedaży hot dogów.

Nowy koncept franczyzowy sieci Polish Hot Dog polega na sprzedaży hot dogów, dodatków i napojów prosto ze specjalnie do tego celu dostosowanego wózka. Dzięki temu franczyzobiorca będzie mógł sprzedawać przekąski w różnych lokalizacjach. W maju w Krakowie rozpoczęły działalność pierwsze punkty własne, ale spółka Genesis A. Skawiniak, K. Durmala, właściciel marki, planuje już rozwój sieci sprzedaży na terenie całej Polski.

Aleksandra Skawiniak, Stile Unico

Aleksandra Skawiniak, współwłaścicielka sieci Polish Hot Dog

- Do końca 2008 roku chcemy otworzyć około 30 punktów w południowej części Polski – zapowiadają Aleksandra Skawiniak i Klaudiusz Durmala, właściciele sieci PHD. – Natomiast do końca drugiego kwartału 2009 roku planujemy wstawienie 130 wózków w 25 miastach naszego kraju.

Właściciele zakładają, że wózki z hot dogami będą umiejscowione nie tylko przy ruchliwych ulicach miast, ale i w galeriach handlowych liczących powyżej 80 sklepów i na terenie dworców w miastach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców. Wózki PHD będą też obsługiwać imprezy okolicznościowe, mecze, koncerty i festyny.

(aw)