06.06.2008

Carrefour rezygnuje z reklamówek

Od piątego czerwca Carrefour Polska wycofał ze swoich sklepów bezpłatne torby foliowe rozdawane przy kasach.

Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zaproponuje klientom torby w stu procentach biodegradowalne. Torby te są wykonane z surowca odnawialnego – skrobi i ulegają rozkładowi na wodę, dwutlenek węgla oraz resztki organiczne, czyli kompost.

Stoisko warzywne w Carrefour

Carrefour zaproponuje klientom ofertę toreb wielokrotnego użytku, między innymi torbę na wymianę, tzw. „Torbę na zawsze”.

Ponadto Carrefour zaproponuje klientom ofertę toreb wielokrotnego użytku, między innymi torbę na wymianę, tzw. „Torbę na zawsze”. Klient będzie mógł bezpłatnie wymienić ją na nową, jeśli ulegnie ona zużyciu. Torby oferowane przez Carrefour będą kosztowały od 60 gr (biodegradowalne) do 9,90 zł (wielokrotnego użytku).

Sieć Carrefour jest obecna w Polsce już od ponad 10 lat. Posiada obecnie 346 sklepów w tym 77 hipermarketów i 269 supermarketów oraz 40 stacji benzynowych. Zatrudnia 27 tys. pracowników.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora