09.06.2008

Cel: franczyza

O sytuacji w Teletorium opowiada Wiesław Żywicki, wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Czy program naprawczy w Teletorium dotyczy franczyzobiorców? Czy zmienią się dotychczasowe zasady, na jakich działają?

Wiesław Żywicki, wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Franczyzobiorcom zostanie przekazana informacja o możliwości korzystania z pełnego marketingu prowadzonego przez spółkę Teletorium, a także pełen dostęp do produktów oferowanych przez TelForceOne, co daje im wolny wybór przy zatowarowaniu punktów. Dodatkowo, dzięki zawartej ostatnio umowie z firmą Germanos Polska, będą mieli możliwość sprzedaży usług abonamentowych Play. Naturalnie zostaną włączeni m.in. w rebranding i inne akcje organizowane dla sieci Teletorium oraz będą musieli spełniać wymogi odnośnie standardu obsługi klientów.

Czy w związku z ograniczaniem liczby własnych placówek sieci nowym kierunkiem rozwoju jest przejście ze sposobu rozwoju organicznego na franczyzowy?

Tak, program zaradczy ogranicza liczbę własnych placówek sieci Teletorium. Do końca drugiego kwartału zlikwidujemy 10 proc. trwale nierentownych punktów - ok. 10 punktów zostało już zamkniętych. Około 40 punktów chcemy przekazać we franczyzę. Analizy rynku i systemu pokazują, że tylko wtedy, gdy właściciel jest na miejscu, placówki przynoszą systematyczny zysk. W tym wypadku duże znaczenie ma znajomość regionu, nawyków jego mieszkańców oraz przystosowanie punktu do potrzeb klientów.

rozmawiał (mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0