W tym roku franczyza Subway po raz 15 w ciągu ostatnich 21 lat została wybrana najlepszą franczyzą gastronomiczną na świecie według magazynu Enterpreneur.
Wtorek
10.06.2008
Oto plany rozwoju Subwaya w Polsce na najbliższe 7 lat.
 

Subway, międzynarodowa sieć restauracji przekroczyła liczbę 29,3 tys. placówek, które działają w 86 krajach świata. W ciągu najbliższych 7 lat w samej Polsce ma powstać 200 kolejnych.

- Stawiamy na rozwój sieci w największych i średnich miastach. Cały czas pozyskujemy nowe lokalizacje, aby wesprzeć naszych franczyzobiorców. Jesteśmy w stałym kontakcie z deweloperami i agencjami nieruchomości w całej Polsce - podkreśla Michał Dorszewski.

W tym roku franczyza Subway po raz 15 w ciągu ostatnich 21 lat została wybrana najlepszą franczyzą gastronomiczną na świecie według magazynu Enterpreneur.

Marka promuje zdrowy styl życia i jest alternatywą dla tradycyjnych fast-foodów. Klientom oferuje świeże kanapki, sałatki i wrapy przygotowywane na ich oczach.

(agaka)


Agnieszka Turska