18.06.2008

Monnari będzie ubierać panów

Łódzka grupa Monnari, która do tej pory rozwijała marki odzieży damskiej, postanowiła zaistnieć w segmencie mody dla mężczyzn.

Grupa Monnari, właściciel marek - Monnari, Pabia i Molton - skierowanych do kobiet, kupiła 51 proc. firmy Roy z Żywca, producenta odzieży typu casual dla mężczyzn. Wartość transakcji oszacowano na 1,7 mln. zł.

Roy specjalizuje się w ubieraniu panów po trzydziestce. Ma 10 salonów własnych w kraju i trzy franczyzowe w Rosji. Łódzka firma chce, aby jeszcze w tym roku pod szyldem Roy powstało 10 nowych punktów. W ciągu najbliższych 5 lat uruchamianych ma być ok. 20 nowych sklepów rocznie. Docelowo sieć Roy ma liczyć około 100 placówek. Monnari zamierza w ciągu dwóch lat zainwestować w żywiecką firmę 15 mln zł.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz