01.07.2008

Wkrótce rusza DB TV

Deutsche Bank rozpoczął prace nad uruchomieniem w swoich placówkach pierwszej własnej telewizji bankowej w Polsce.

Pierwsza w Polsce własna telewizja bankowa, która będzie emitowana we wszystkich oddziałach banku na terenie całego kraju, rozpocznie nadawanie w sierpniu. To nowy tego typu projekt na rynku, a także nowość w sposobie dotarcia do klienta. Cotygodniowy serwis ekonomiczny przygotowywany będzie przez dziennikarzy z doświadczeniem newsowym i telewizyjnym, których wspiera profesjonalna ekipa producencka. Program skierowany będzie zarówno do klientów jak i pracowników banku.

Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku.

DB TV obejmie komentarze dotyczące rynku finansowego, prezentowane przez analityków Deutsche Bank PBC oraz zaproszonych ekspertów zewnętrznych. W materiałach znajdą się także informacje o ofercie banku, nowych propozycjach dla klientów, ale także ciekawostki dotyczące życia zawodowego i pozazawodowego pracowników. Program obejmie również relacje z licznych wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych, sponsorowanych przez Deutsche Bank PBC.

- Chcemy, aby podczas wizyty w banku klienci mieli dostęp do aktualnych informacji biznesowych. Naszym celem jest pokazanie w sposób ciekawy oferty banku jak i przyjazne komentowanie tego, co dzieje się na rynku finansowym – mówi Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Deutsche Bank PBC. - Dążymy do tego, aby przekaz był zrozumiały dla każdego klienta i ułatwiał mu poruszanie się po skomplikowanej materii jaką są finanse – dodaje.

Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora