Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku.
Wtorek
01.07.2008
Deutsche Bank rozpoczął prace nad uruchomieniem w swoich placówkach pierwszej własnej telewizji bankowej w Polsce.
 

Pierwsza w Polsce własna telewizja bankowa, która będzie emitowana we wszystkich oddziałach banku na terenie całego kraju, rozpocznie nadawanie w sierpniu. To nowy tego typu projekt na rynku, a także nowość w sposobie dotarcia do klienta. Cotygodniowy serwis ekonomiczny przygotowywany będzie przez dziennikarzy z doświadczeniem newsowym i telewizyjnym, których wspiera profesjonalna ekipa producencka. Program skierowany będzie zarówno do klientów jak i pracowników banku.

DB TV obejmie komentarze dotyczące rynku finansowego, prezentowane przez analityków Deutsche Bank PBC oraz zaproszonych ekspertów zewnętrznych. W materiałach znajdą się także informacje o ofercie banku, nowych propozycjach dla klientów, ale także ciekawostki dotyczące życia zawodowego i pozazawodowego pracowników. Program obejmie również relacje z licznych wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych, sponsorowanych przez Deutsche Bank PBC.

- Chcemy, aby podczas wizyty w banku klienci mieli dostęp do aktualnych informacji biznesowych. Naszym celem jest pokazanie w sposób ciekawy oferty banku jak i przyjazne komentowanie tego, co dzieje się na rynku finansowym – mówi Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Deutsche Bank PBC. - Dążymy do tego, aby przekaz był zrozumiały dla każdego klienta i ułatwiał mu poruszanie się po skomplikowanej materii jaką są finanse – dodaje.

Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku.

(agaka)


Agnieszka Turska