15.07.2008

Zbadali preferencje klientów

Firmy Candy i Cocodrillo postanowiły zbadać preferencje swoich klientów.

We wspólnej akcji promocyjnej obu marek wzięło udział ponad 5,5 tys. osób z całej Polski. Dzięki konkursowi, który był ściśle związany z działaniami promocyjno-edukacyjnymi, udało się zebrać ciekawe dane dotyczące preferencji klientów Coccodrillo. Zadanie polegało m.in. na wyjaśnieniu, dlaczego klienci kupują ubranka Coccodrillo. Promocja nie była skoncentrowana wyłącznie na marce Coccodrillo, podkreślano również ważną rolę właściwego prania.

Zdecydowana większość, bo prawie 90 proc. osób biorących udział w badaniu, wskazała kilka cech, które decydują o wyborze.

Według uczestników konkursu w przypadku zakupu ubranek dziecięcych kluczową rolę odgrywa jakość ich wykonania – zwrócono na to uwagę w około 70 proc. zgłoszeń. Przy wyborze odzieży dla dzieci uczestnicy konkursu bardzo często kierują się również ciekawym wzornictwem oraz kolorystyką. Takie wartości wskazane zostały w przypadku około 55 proc. zgłoszeń. W około 30 proc. zgłoszeń deklarowano przywiązanie do marki, która wskazana została jako czynnik decydujący przy wyborze ubranek dziecięcych. Część uczestników, ok. 10 proc., podkreśliła rolę jakości obsługi, która sprawia, że decydują się na zakupy w tym, a nie innym sklepie.

Zdecydowana większość, bo prawie 90 proc. osób biorących udział w badaniu wskazała kilka cech, które decydują o wyborze danej marki. Przeważnie łączono ze sobą jakość wykonania ubranek oraz ciekawe wzornictwo.

Również otwierają

Na początku lipca Coccodrillo otworzyło sklep w Jarocinie na zasadach franczyzy. Jest on 83 butikiem sieci na terenie Polski i 16 w województwie wielkopolskim. Punkt w Jarocinie zlokalizowany jest na powierzchni 52 m2. Daje to możliwość zaprezentowania towaru tak, aby każdy mógł swobodnie zapoznać się z całą ofertą sklepu.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora