17.07.2008

Dwa nowe sklepy

W ostatnich tygodniach sieć odzieżowa Logoshop powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje.

Nowe placówki partnerskie zostały otwarte w Puławach i Pszczynie. Tym samym sieć liczy już 36 sklepów.

W ciągu pierwszych trzech lat działalności (od 2005 r.) powstało 30 placówek Logoshopu.

- Realizujemy przyjętą na ten rok strategię rozwoju firmy - mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop. - Przedsiębiorczych zachęcamy do współpracy, na start wystarczy 40 tys. zł - przekonuje.

Firma już myśli o następnych otwarciach w różnych rejonach kraju. W ciągu pierwszych trzech lat działalności (od 2005 r.) powstało 30 placówek Logoshopu w 6 województwach. Firma otwiera zarówno własne sklepy, jak i rozwija sieć franczyzową. Koncentruje się głównie na lokalizacjach w średnich i dużych miastach. Sklepy tej marki można znaleźć przede wszystkim w centrach miast i galeriach handlowych.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora