04.08.2008

Tatuum znów za granicą

Firma KAN, właściciel marki Tatuum, otwiera sklep Tatuum w galerii handlowej West End w śródmieściu Budapesztu.

Węgierską siecią Tatuum zarządza spółka Kanhun, w 100 proc. należąca do firmy KAN. Podobne rozwiązanie jest stosowane także w innych krajach, w których działają sklepy marki.
- Wzmocnienie obecności w Budapeszcie ma dla nas szczególne znaczenie, bo od tego miasta zaczynaliśmy międzynarodową ekspansję - mówi Józef Kapitańczyk, prezes i właściciel KAN. - Dzięki temu marka Tatuum stała się rozpoznawalna dla Węgrów i turystów odwiedzających Budapeszt.

KAN chce do końca 2008 r. posiadać sieć liczącą 80 własnych sklepów, a w przyszłym roku otworzyć setny lokal.

Nowo otwierany sklep to już szósty punkt Tatuum na Węgrzech. Cztery znajdują się w Budapeszcie. Pierwszy lokal w stolicy Węgier powstał w grudniu 2002 r. Firma planuje dalszą ekspansję na Węgrzech i w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. KAN chce do końca 2008 r. posiadać sieć liczącą 80 własnych sklepów, w przyszłym roku otworzyć setny lokal. Docelowo na koniec 2009 r. sieć Tatuum ma urosnąć do 106 placówek.

KAN prowadzi obecnie 74 własne sklepy odzieżowe, 40 w Polsce i 34 w innych krajach: 8 w Czechach (w tym 7 w Pradze), 3 w Niemczech (w tym 2 w Berlinie), 6 na Węgrzech (w tym 4 w Budapeszcie), 15 w Rosji (w tym 7 w Moskwie i 4 w St. Petersburgu) oraz 2 na Ukrainie. Poza tym odzież Tatuum jest sprzedawana w 20 sklepach franczyzowych, a także przez 100 niezależnych detalistów w Polsce i zagranicą: w Czechach, Irlandii, w Rosji, na Węgrzech, Ukrainie i Białorusi.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora