11.08.2008

Biznes skumulowany

O koncepcie Mail Boxes Etc. i połączeniu działalności poligraficznej z kurierską opowiada Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu w MBE.

W Polsce wiele punktów i firm oferuje usługi poligraficzne i kurierskie. Jak MBE zamierza przekonać do siebie klientów?
Mimo że koncept MBE powstał w Ameryce, nie odkrywa Ameryki. Na rynku każdego kraju, w którym działają placówki sieci można spotkać już firmy poligraficzne, kurierskie czy kafejki internetowe. Zasadniczym założeniem MBE jest jednak zgromadzenie w systemie one-stop-shop koszyka usług pozornie ze sobą niezwiązanych, ale ścisłe komplementarnych z punktu widzenia klientów, którymi są głównie mali przedsiębiorcy. Tacy klienci to najczęściej osoby cierpiące na chroniczny deficyt czasu, a MBE pozwala im ten czas oszczędzać, bo w jednym miejscu mogą załatwić kilka spraw na raz.

Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu w MBE

Jak MBE zamierza zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do współpracy?
Naszym franczyzobiorcom oferujemy sprawdzony koncept biznesowy, który daje możliwość rozwoju na najbardziej perspektywicznym dla sektora SMB rynku usług. Nie sprzedajemy recepty na sukces - oferujemy skrzynkę narzędzi sprawdzonej jakości, z pomocą których zaangażowany biorca jest w stanie zbudować swój biznes. Biznes MBE może być dochodowy. Nic jednak nie dzieje się samo. Zaangażowanie oraz systematyczna praca z ludźmi pozwala także osobom wcześniej nie związanym z tego typu działalnością, na odniesienie sukcesu.

rozmawiała (agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0