28.08.2008

Kierunek Dubaj i Zatoka Perska

Zarząd LPP, właściciela marek Reserved i Cropp Town, ma nowe pomysły na rozwój firmy.

Najnowszy pomysł spółki LPP to tworzenie sklepów w najbogatszych najbardziej atrakcyjnych pod kątem turystyki rejonach świata. Pierwszym celem będzie Zatoka Perska.

Na koniec 2008 powinniśmy mieć 384 sklepy - 213 Reserved i 171 Cropp Town - mówi Dariusz Pachla, wiceprezes spółki.

- W ciągu 2-3 lat chcemy otworzyć sieć kilkudziesięciu sklepów w 7 krajach Zatoki Perskiej. Prawdopodobnie już w I kw. 2009 otworzymy pierwszy sklep w Dubaju - informuje Dariusz Pachla, wiceprezes spółki.

W 2009 roku głównym kierunkiem rozwoju ma być Rosja, ale rozpocznie się także budowa sieci kilkudziesięciu sklepów w krajach Zatoki Perskiej.

LPP w ciągu najbliższych 12 miesięcy chce powiększyć powierzchnię swoich sklepów o 60 tys. m2, a najważniejszymi kierunkami rozwoju pozostaną rynki rosyjski i ukraiński.

- W Rosji otworzymy 32 nowe sklepy i w sumie będziemy ich mieć tam 79, a na Ukrainie powstanie kolejnych 6 i będziemy dysponować tam 14 punktami sprzedaży – mówi Pachla. - Na koniec 2008 powinniśmy mieć 384 sklepy - 213 Reserved i 171 Cropp Town.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora