04.09.2008

Kościuszko chce za granicę

Budowa sieci restauracji Polskie Jadł dobiega końca. Teraz Jan Kościuszko chce się skupić na rynkach zagranicznych.

Grupa Kościuszko operuje obecnie trzema gastronomicznymi markami na polskim rynku: Polskie Jadło, Ready&Go oraz Lanczowisko. Flagowych restauracji Polskiego Jadła (w tzw. segmencie premium) powstało dotychczas pięć. Jak przyznał na antenie TVN CNBC Biznes Jan Kościuszko, prezes Grupy Kościuszko, budowa tej sieci w Polsce dobiega końca.

Restauracja Polskie Jadło.

Pierwsze restauracje Grupy Kościuszko mogłyby pojawić się za granicą pod koniec 2009 r.

- Rozwój w segmencie restauracji premium w Polsce jest już prawie zakończony. Stąd mamy plany pojawienia się na rynkach zagranicznych - mówił Jan Kościuszko.

Pierwsze restauracje mogłyby pojawić się za granicą pod koniec 2009 r. Na początek pod uwagę spółka bierze Berlin i Wiedeń. Plany ekspansji na zagraniczne rynki nie spowodują zaprzestania rozwoju w Polsce. Grupa Kościuszko dalej będzie rozwijać swoje centra hotelowo-gastronomiczne. Na razie spółka buduje dwa takie obiekty, które mają zostać oddane do użytku jeszcze w 2008 r.

(mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Maciej Krzysztoszek

dziennikarz
Napisz do autora