Środa
10.09.2008
Polish Hot Dog będzie sprzedawać przekąski nie tylko z mobilnych wózków, ale również na stacjonarnych stoiskach.
 

Polish Hot Dog, sieć franczyzowych stoisk sprzedaży hot dogów, w ciągu trzech miesięcy od wprowadzenia marki na polski rynek, otworzyła 6 punktów, w tym pięć własnych i jeden franczyzowy.

-Do końca 2008 roku planujemy otwarcie jeszcze 24 punktów. Obecnie prowadzimy również rozmowy z jedną z największych sieci w Polsce – mówi Aleksandra Skawiniak, współwłaścicielka firmy Genesis, do której należy sieć. - W pierwszym kwartale 2009 roku planujemy też uruchomienie naszych punktów w postaci wysp.

Mimo że sieć działa zaledwie trzy miesiące i na wiarygodną ocenę działalności jest jeszcze za wcześnie, przedstawiciele firmy już myślą o uruchomieniu w przyszłości nowego konceptu sprzedaży – tym razem słodyczy.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz