19.09.2008

Chłopskie Jadło na sprzedaż

Grupa Sfinks chce sprzedać sieć restauracji Chłopskie Jadło.

Chłopskie Jadło to sieć 11 restauracji typu premium, oferujących tradycyjne polskie menu, którą Sfinks kupił kilka miesięcy temu od firmy Jana Kościuszki. Obecnie Sfinks chce ją sprzedać. Przyczyną jest nowa strategia giełdowej spółki, która zakłada specjalizowanie się w segmencie casual dining. Sfinks ma duże doświadczenie w tego typu biznesie, bo prowadzi już sieci w tym segmencie Sphinx i Wook.

Restauracja Chłopskie Jadło

- Jako Grupa Sfinks specjalizujemy się w tworzeniu i prowadzeniu restauracji casual dining. Chcemy rozwijać się tam, gdzie jesteśmy najlepsi: otwieramy nowe restauracje Wook, rozwijamy franczyzę dla Sphinxa, a jesienią planujemy wystartować z kolejnym, zupełnie nowym konceptem - również typu casual dining - mówi Leszek Rodak, prezes Grupy Sfinks Polska. - Dlatego sprzedaż sieci restauracji Chłopskie Jadło nie naruszy spójności strategicznej portfela marek, pod szyldami których prowadzimy naszą działalność.

Grupa Sfinks zaproponowała kupienie Chłopskiego Jadła jego byłemu właścicielowi Janowi Kościuszce. Przedstawiciele Sfinksa przyznają, że prowadzą też rozmowy z innymi podmiotami zainteresowanymi nabyciem sieci restauracji.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz