Yogen Früz ponawia atak

Yogen Früz zmienił wystrój lokali, logo, wprowadził do sprzedaży nowe produkty – ma to służyć odbudowie marki.
Poniedziałek
10.11.2008
Yogen Früz zamierza zintensyfikować rozwój w Polsce. Firma zmieniła wystrój lokali, logo oraz wprowadziła nowe produkty do sprzedaży.
 

Yogen Früz zajmuje się sprzedażą lodów owocowych na bazie jogurtu. Firma obecna jest w 22 krajach i współpracuje z 1100 punktami handlowymi – w Polsce znajduje się ich 13.

-Dotychczasowa forma sprzedaży jak i wizerunek firmy znacząco odbiegał od wymogów stawianych przez rynek dla tego typu produktów. Stąd efekty były dla nas niezadowalające. Nie podejmowaliśmy jednak na rynku polskim żadnych aktywnych działań, ponieważ oczekiwaliśmy na nowości przygotowane przez specjalistów od zdrowych deserów w centrali w Kanadzie – mówi Marek Szołdrowski z Yogen Früz.

Yogen Früz zmienił wystrój lokali, logo, wprowadził do sprzedaży nowe produkty – ma to służyć odbudowie marki.
-Zmiany, które firma wprowadziła, w krótkim czasie przyniosły znakomite efekty sprzedażowe na świecie. Daje to i nam pewność, że rynek polski takich produktów właśnie oczekiwał. Najlepszym przykładem jest bardzo szybko rosnąca liczba potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem stanowiska Yogen Früz w centrach handlowych w Polsce – dodaje Marek Szołdrowski.

Yogen Früz przygotował dla potencjalnych franczyzobiorców trzy typy licencji do wyboru: licencję pełną (koszt 12 tys. zł) na prowadzenie punktu pod szyldem Yogen Früz i sprzedaż produktów wyłącznie z oferty firmy, licencję mini (10 tys. zł) na sprzedaż produktów Yogen Früz w punktach działających pod innym szyldem, w którym produkty Yogen Früz stanowią uzupełnienie menu oraz licencję na punkt mobilny (6 tys. zł), czyli w pełni wyposażony ruchomy punkt sprzedaży produktów Yogen Früz. Licencja pełna i mini udzielane są na 10 lat, natomiast licencja na punkt mobilny na 5 lat.

W ramach licencji, franczyzobiorca może uruchomić punkt sprzedaży w postaci kawiarni, wyspy w centrum handlowym, punktu gastronomicznego sezonowego lub całorocznego bądź punktu mobilnego bez ograniczenia jego powierzchni i lokalizacji.

W przypadku budowy kawiarni sugerowana powierzchnia całości sklepu powinna wynosić ok. 70 m2, z czego 20 m2 przeznaczone będzie na produkcję i zaplecze. Natomiast wyspa lub punkt w ciągu zabudowy w centrum handlowym powinna mieć powierzchnię min. 15 m2 (najlepiej 20 m2) z dodatkową powierzchnią na stoliki i krzesła (może być powierzchnia współdzielona z innymi punktami gastronomicznymi). Z kolei punkt mobilny, dostarczony przez Yogen Früz, o wymiarach podstawy 3mx1m powinien być usytuowany w miejscu zacienionym o powierzchni min. 5 m2. W punkcie mobilnym można serwować desery jogen tradycyjne oraz koktajle.

Koszt wykonania punktu typu wyspa waha się, w zależności od powierzchni zabudowy od 100 do 150 tys. zł. Powyższe kwoty uwzględniają wykonanie zabudowy stoiska (mebli i rusztowań), instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznej i oświetleniowej, elementów trwałych reklamy wizualnej (kasetony podświetlane itp.).

Wykonanie zabudowy kawiarni zależy od rodzaju i ilości prac budowlanych niezbędnych do przystosowania lokalu do funkcji gastronomicznej. Przykładowo, adaptacja pomieszczenia o powierzchni 70 m2 w nowym centrum handlowym, z uwzględnieniem takich prac budowlanych jak: budowa zaplecza produkcyjnego i sanitarnego, wykonanie podłóg i posadzek oraz sufitów i ścian, wykonanie mebli, instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, wykonanie oświetlenia i elementów stałych reklamy wizualnej to koszt 250 tys. zł.

Punkt mobilny Yogen Früz dostarczony jest jako kompletne rozwiązanie, z maszyną firmową oraz blenderem, witrynką mroźniczą oraz autonomiczną instalacją wodną. Koszt takiego punktu, wraz z licencją Yogen Früz na punkt mobilny, wynosi 70-80 tys. zł.

(smoli)


ZOBACZ W KATALOGU

7 Street – Bar & Grill
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BoBoQ
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili
Chop Chop Lody Tajskie
Cleopatra
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Cools
Crazy Bubble
Crazy Piramid Pizza
Da Grasso
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Fabryka Pizzy
Felix Chicken
Fornetti
Fresh Gelato
Frytki Belgijskie w Krakowie
Gloria Jean’s Coffees
Gruby Benek
Jack’s Bar & Restaurant
Kebab King
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Lepione
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Mangatto
Lody Marsjano
Lody Przygoda & Lavazza
Lody Smaki Natury
Makarun Spaghetti and Salad
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
MOJITO LEMON
Mr Hamburger
Mr. Kebab
Naleśnikarnia Gramofon
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Olimp
Organic Coffee & more
Pan Naleśnik
Papa John’s Pizza
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Dominium
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Red Hot Chicken
Restauracje Sphinx
Rybkodajnia
Sbarro
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Bar
Sevi Kebab
Shrimp House
So! Coffee
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
Subway
Tel Aviv
Telepizza
Tutti Santi
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Willisch
Yogo Factory
Zdrowa Krowa Slow Food Fast
Zdrowa Micha bistro piekarnia
Z ogórem czy bez?