28.11.2008

Misie idą do miast

Miasta liczące powyżej 100 tys. mieszkańców to cel Galerii Bukowski.

Spółka Galeria Bukowski jest wyłącznym przedstawicielem szwedzkiej firmy Bukowski Design AB, produkującej misie projektowane przez Polkę – Barbarę Bukowską.

W ofercie Bukowski Design jest ponad 400 modeli maskotek, a nowe kolekcje pojawiają się dwa razy w roku.

Firma jest zainteresowana otwarciem nowych sklepów w miastach liczących minimum 100 tys. mieszkańców. Franczyzodawca zastrzega jednak, że każda lokalizacja musi być starannie dobrana.

- Lokale powinny być usytuowane w ścisłym centrum miasta bądź w prestiżowych galeriach handlowych i muszą posiadać witryny frontowe. Pożądana powierzchnia lokalu wynosi ok. 35 m2 – mówi Agnieszka Wolff-Zdzienicka, prezes zarządu Galerii Bukowski. – Osoby zainteresowane współpracą powinny spełniać podstawowe kryterium doboru osób do współpracy, jakim jest zamiłowanie do misiów.

W ofercie Bukowski Design jest ponad 400 modeli maskotek, a nowe kolekcje pojawiają się dwa razy w roku. Polski dystrybutor postanowił rozwinąć sieć sklepów własnych i franczyzowych, w których sprzedawane będą tylko misie. W 2003 roku uruchomiono Galerię Bukowski w Krakowie, w chwili obecnej, oprócz jednego sklepu własnego, działa jeszcze jeden sklep franczyzowy w Łodzi i trzy punkty partnerskie w Hotelu Warszawianka w Jachrance pod Warszawą, Studio Retro w Starym Browarze w Poznaniu i Nowe Bobo we Wrocławiu.

(awh)