Wygraj eurobank do końca roku

Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tys. złotych placówki franczyzowej eurobanku.
Piątek
28.11.2008
Eurobank przedłużył termin nadsyłania prac w konkursie "Wygraj eurobank!", w którym główną nagrodą jest warta kilkadziesiąt tys. złotych franczyzowa placówka banku.
 

Prace konkursowe można nadsyłać do końca roku. W pierwszym etapie wyłoniona zostanie grupa autorów najciekawszych biznesplanów, którzy następnie osobiście zaprezentują swoje projekty przed kapitułą konkursu. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w lutym 2009 r.

Eurobank jest pierwszą siecią franczyzową, która sfinansuje zwycięzcy konkursu otwarcie franczyzowej placówki tej sieci. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia franczyzowej placówki banku, w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, w jakim funkcjonują oddziały eurobanku (miasta od 15 do 25 tys. mieszkańców). W zadaniu konkursowym przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich realizacji pomaga mu wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja. Uczestnicy konkursu mają dwa zadania:

  • Dokonać analizy rynku i występującej na nim konkurencji w mieście, w którym chcieliby otworzyć placówkę eurobanku. Wnioski z analizy rynku należy wykorzystać do opracowania raportu zawierającego propozycje działań promocyjno-sprzedażowych. Celem jest maksymalna sprzedaż,
  • Opracować program ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników placówki i zaproponować system motywacyjny, który pozwoli efektywnie zwiększać wysokość indywidualnej sprzedaży.

Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatów II i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w uruchomieniu własnego bankowego biznesu.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl. Partnerem w realizacji konkursu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Patronat medialny nad konkursem objął miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING oraz portal Franchising.pl

(emka)


doradca we franczyzie