08.12.2008

Liczy się sieć i marka

Firma Ravel inwestuje w markę i sklepy franczyzowe.

Ravel zajmuje się zarówno projektowaniem, jak i sprzedażą odzieży dla młodych kobiet i mężczyzn.

Obecnie do sieci należy 30 sklepów własnych w kraju oraz sześć na Litwie.

- Początkowo odzież przez nas sprowadzana sprzedawana była przez sklepy zewnętrzne. Wielu z partnerów kontynuuje współpracę z firmą Ravel do dnia dzisiejszego – mówi Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży Ravel. – Na obecną chwilę działa 30 sklepów multibrandowych, które współpracują z naszą firmą. Z kolei na zasadach franczyzy funkcjonuje osiem sklepów i na tę formę współpracy zamierzamy postawić – dodaje.

Jak zapewniają przedstawiciele firmy, Ravel zamierza inwestować w markę, a także w rozwój sieci sklepów franczyzowych i własnych zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami. Do końca 2008 roku będą działać salony własne w Czeladzi, Zielonej Górze, Poznaniu, Białymstoku i Dąbrowie Górniczej oraz dwa franczyzowe: w Kaliszu i Żywcu.

Obecnie do sieci należy 30 sklepów własnych w kraju oraz sześć na Litwie, zlokalizowanych głównie w dużych miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys.

(awh)