15.12.2008

Zadowolenie rodziców gwarancją sukcesu

- mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.

Rodzi się coraz więcej dzieci, a miejsc w przedszkolach wciąż jest za mało. To wymarzona sytuacja dla osób inwestujących w prywatne przedszkola. Dobra passa będzie wciąż trwać?
Nie jest to kwestia dobrej czy złej passy a jakości prowadzonej firmy. Osoby inwestujące w prywatne przedszkola nie mają żadnej szczególnej gwarancji, że osiągną sukces. Stanie się tak, o ile będą w stanie dać radość dzieciom i zadowolenie rodzicom. Nie może zabraknąć wiedzy, umiejętności, doświadczenia i pasji. Prowadzenie przedszkoli to bardzo wymagające zajęcie, ale poziom satysfakcji z kierowania takim przedsięwzięciem jest niezwykły.

Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia

Zapowiadał Pan stworzenie sieci własnych i franczyzowych przedszkoli. Jak z realizacją planów?
Podpisaliśmy już pierwszą umowę franczyzową. Przedszkole franczyzowe zostanie uruchomione 1 września 2009 roku. W przyszłym roku planujemy również otworzyć własne przedszkole oraz przedszkole firmowe – dla wydawcy prasy kobiecej. Obecnie w sieci działa 10 placówek – wszystkie są zlokalizowane w Warszawie. Zamierzamy rozwijać sieć własnych przedszkoli w stolicy, a poza nią planujemy otwierać placówki franczyzowe.

rozmawiała (smoli)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0