17.12.2008

Kolporter stawia na spożywkę

Kielecka firma chce dynamicznie wkroczyć na rynek spożywczy i rozwijać w całym kraju dwie nowe sieci sklepów.

Kolporter, potentat na rynku dystrybucji prasy, zamierza obecnie aktywnie włączyć się w rywalizację na rynku spożywczym. Dlatego intensywnie pracuje nad rozwojem dwóch sieci sklepów.

Wnętrze sklepu Dobry Wybór.

Kolporer zamierza rozwijać dwie sieci spożywcze: Dobry Wybór oraz Meta

Jeden z konceptów ma funkcjonować pod nazwą Dobry Wybór i jego model działania sprawdzany jest na Śląsku w 30 istniejących już punktach. W założeniach ma być siecią rozwijaną w całej Polsce poprzez franczyzę i stać się ma realną alternatywą dla już istniejących sieci takich jak np. Groszek.

Druga marka kieleckiej firmy nosi nazwę Meta i jest także w fazie dopracowywania formuły funkcjonowania. Pod tym szyldem działa już kilkanaście sklepów, w różnych częściach kraju, których wyróżnikiem ma być szeroki wybór alkoholi. Dodatkowo spółka pracuje także nad budową zaplecza hurtowego obu sieci.

Firma zdradza, że prace nad oboma konceptami są zaawansowane. Plany zakładają szybki rozwój sieci Dobry Wybór od wiosny przyszłego roku, tak by na koniec 2009 r. liczba punktów sięgnęła 200.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz