FiltaFry oferuje usługi oczyszczania oleju punktom gastronomicznym
Środa
24.12.2008
FiltaFry, firma, która świadczy usługi dla branży gastronomicznej, właśnie rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
 

FiltaFry to brytyjska spółka obecna w kilkunastu krajach świata. Zajmuje się filtracją oleju spożywczego oraz gruntownym czyszczeniem wszelkiego rodzaju frytkownic. Swoje usługi kieruje m.in. do cukierni i lokali gastronomicznych.

W Polsce firma uruchomiła niedawno cztery placówki franczyzowe, a łącznie ma ich sześć. W planach jest uruchomienie oddziałów w Katowicach, Łodzi, Rzeszowie i Szczecinie. Do współpracy poszukiwani są także przedsiębiorcy z Trójmiasta, Olsztyna, Torunia, Poznania, Bydgoszczy i Częstochowy.

Osoba zainteresowana licencją musi na jej zakup wydać 65 tys. zł (Opłata obejmuje m.in. zakup specjalistycznego pojazdu). Partner może liczyć na wyłączność terytorialną. W trakcie współpracy uiszcza opłatę w wysokości 1,5 tys. zł – za pierwszą maszynę i 1,2 tys. zł – za każdą kolejną. Na fundusz marketingowy musi zaś odprowadzać 3 proc. od dochodu w skali roku.

(bog)


Michał Bogurat
dziennikarz