01.02.2016

Telepizza Telepizza - prezentacja systemu

ZRÓB BIZNES RAZEM Z TELEPIZZĄ. POZNAJ SMAK WŁASNEGO BIZNESU.

lokal Telepizza

Przykładowy lokal Telepizzy

Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Stąd nowoczesny wystrój wszystkich nowopowstających lokali franczyzowych.

Sieć Telepizzy liczy 30 lokali własnych i 90 franczyzowych, co czyni ją jedna z największych marek gastronomicznych w Polsce. Telepizza posiada dwa centra logistyczno – produkcyjne (Centralna & Południowa Polska) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników.

Telepizza poszukuje franczyzobiorców, którzy poprowadzą pizzerie na zasadzie licencji.

Michał Ruraż-Lipiński franczyzobiorca Telepizzy z Marek

Michał Ruraż-Lipiński franczyzobiorca Telepizzy z Marek

Franczyzobiorcom zapewniamy:

Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu operacyjnego Telepizza Poland. Nasi konsultanci codziennie udzielają wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.

Wsparcie struktur centralnych. Telepizza oferuje pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.

Korzyści skali działania. Sieć Telepizzy to 120 lokali w Polsce, ponad 6 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Telepizza Italian Fit

Pizza Italian Fit

Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Wysokiej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.

Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w najważniejszych mediach. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż.

System franczyzowy Telepizzy daje franczyzobiorcom:

  • bezpieczną inwestycję popartą solidną i znaną marką,
  • centralny System Dostaw - najlepsi dostawcy w kraju, bardzo dobre ceny (Dział Zakupów i Logistyki),
  • wsparcie Głównego Biura zarówno w okresie budowania, jak i prowadzenia lokalu,
  • plan rozwoju (Dział Marketingu, Dział Analiz, Prawny, Księgowo – Finansowy),
  • projekt i wyposażenie lokalu (Dział Inwestycji ),
  • szkolenia personelu (Dział Zasobów Ludzkich, Dział Kadr i Płac),
  • codzienna pomoc konsultantów (Dział Operacyjny),
  • reklamę i system promocji,
  • ogólnopolskie kampanie reklamowe wspierane działaniami ATL (telewizja, radio, kino, Internet, facebook) i BTL (ulotki, plakaty, menuboardy i inne),
  • lokalne akcje marketingowe i promocję produktów,
  • akcje cross-promocyjne z innymi markami,
  • najwyższą jakość produktów,
  • sprawdzone receptury produkcji (Dział Kontroli Jakości),
  • najnowszą technologię wypieku (Piece Marshalla),
  • formułę gorącej dostawy dzięki termosom indukcyjnym,
  • system informatyczny SAGA (Dział IT),
  • system zamówień Online,

Wymagania finansowe:

  • Minimalna kwota inwestycji: 150 tys. zł;
  • Reszta warunków dostosowana indywidualnie - prosimy o telefon i umówienie spotkania.

Wymagania wobec kandydatów:

Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu Telepizzy (nie wymagamy doświadczenia w gastronomii).

Lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni ok. 100-150 m2 - w zależności od miasta i atrakcyjności położenia.

Miasto powyżej 40 tys. mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców. Lista miast/lokalizacji, o największym potencjale będzie przedstawiona kandydatowi na spotkaniu rekrutacyjnym.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt: Leszek Nowak, tel. 502 456 776.

Zgłoszenie

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wypełnienie i wysłanie poniższej ankiety.

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miasto *
Telefon kontaktowy
Email *
Dodatkowe informacje
Uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł