Więcej lokalizacji na celowniku eurobanku

Wszystkie produkty i usługi oferowane przez franczyzobiorców Euro Banku są identyczne jak we własnych oddziałach.
Środa
14.01.2009
Eurobank poszerzył listę lokalizacji, w których chce rozwijać placówki partnerskie, o 28 miejscowości.
 

Nasza sieć placówek partnerskich dynamicznie się rozwija, a koncept cieszy się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, dlatego dołączyliśmy do listy lokalizacji kolejne miejscowości, perspektywiczne z punktu widzenia naszej działalności – wyjaśnia Tomasza Pawłowski, zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Franczyzy w Euro Banku.

Na liście poszukiwanych lokalizacji znalazły się: Brzeg Dolny, Chojnów, Góra, Milicz, Strzelin, Trzebnica, Wołów, Aleksandrów Kujawski, Lipno, Solec Kujawski, Tuchola, Wąbrzeźno, Włodawa, Krosno Odrzańskie, Lubsko, Szprotawa, Wschowa, Węgrów, Leżajsk, Ropczyce, Człuchów, Godłap, Morąg, Nidzica, Barlinek, Dębno, Myślibórz, Pyrzyce, Złocieniec.

Franczyzowe placówki funkcjonują pod marką eurobanku i korzystają ze standardowych wizualizacji i materiałów promocyjno-informacyjnych. Wszystkie produkty i usługi oferowane przez franczyzobiorców są identyczne jak we własnych oddziałach. Koszt inwestycji w placówkę eurobanku, waha się od 30 do 75 tys. zł. w zależności od liczby stanowisk oraz kosztów adaptacji lokalu. Centrala banku szacuje, że na prowadzeniu placówki partnerskiej agent może uzyskać dochód od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

(emka)


doradca we franczyzie